You Have Changed Kap 26

Jag fick syn på Harry när jag svängde in mot huset. Han stog utanför och pratade med Liam och Lou. Jag smög mig fram bakom honom, höll för hans ögon och kysste honom på munnen.
"Oh, god. Mike, I had no idéa you felt that way about me," sa han när våra läppar särades. Jag rullade ögonen innan jag mötte hanns och lutade mig fram för en till kyss. 
"We're still here, you know?" sa Louis bakom oss. Sen hördes Liams viskning.
"Lou! You can't just interuppt a couple kissing with something that rude!" Jag log helt plötsligt och Harry måste ha känt det eftersom att han sa
"See? They're actually really nice."
"Whatever. Just for that, we're now gonna go to six flags right at this very moment." Jag sprang ifrån Harry och klev in i huset med ena foten och ropade in till köket, där Mike, Niall och Zayn stog och skrattade åt något som Niall hade sagt.
"Get a move on! We're leaving!" Sen sprang jag ut igen, låste upp bilen och kastade nycklarna till Lou, som fortfarande var den som fick köra. Sen hoppade jag in där bak och väntade på att alla andra kom. Två minuter senare så körde bilen ut från utfarten med mig i Harrys knä (igen) och Mike inklämde mellan Liam och Niall, som också satt bak. 
 
"Okey, Harry, now it's time to get you on a real rolloer-coaster... that are for people over onehundredforty cm," sa jag och kastade det sista av min sockervadd i en soptunna som vi gick förbi. Jag kollade runt oss i sökan efter en hög, lång bergodalbana. tillslut hittade jag den son hade föest svängar, var högst och brantast. Jag tog tag i Harrys hand och släpade med honom i riktiningen jag hade sett den. Alla andra hade sprungit iväg så fort vi kom dit, förutom Harry som inte ville göra någonting alls. 
"This is so out of my element," hörde jag honom muttra medans jag försökte få honom att gå snabbare.
 
 

Ledsen för en superkort del och en superlång paus från skrivandet, men just nu ska jag försöka sova för jag var riktigt trött den här veckan... skriver längre imorn, har knappt vart hemma idag förutom när jag åt mat och kollat på lite serier..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0